100% varen nakup info@kuhko.si

POGOJI POSLOVANJA:                                                                                                               Zadnja osvežitev: 15.10. 2012

 

O PODJETJU


S spletno trgovino »Kuhko« (v nadaljevanju »trgovina« ali ponudnik) upravlja podjetje Profas d.o.o. .

Ob registraciji v sistem »Kuhko« obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@kuhko.si . Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje »Kuhkota«, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Ponudnik in njegov naslov:

Profas d.o.o., Mariborska 76, 3000 Celje

Elektronski naslov:
(uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za vsa vprašanja ugovore, pripombe.

info@kuhko.si,

Matična številka:

5857937000

Identifikacijska številka za DDV:

SI66394520

Vpisan v:

Ustanovitev družbe z omejeno odgovornostjo je vpisana v sodni register s sklepom sodišča Srg 3042/94 dne 7.11.1994.

Kontakt:

Tel: 03 491 53 60; mail: info@kuhko.si,

 

   

POSTOPEK NAKUPA

 

Cene v spletni trgovini

 

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine kuhko.si. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila pod navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu - Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Načini plačila

 

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

 

z gotovino ob prevzemu (po povzetju) ali

z nakazilom na račun upravitelja »kuhko«  – Profas d.o.o. po ponudbi/predračunu

 

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Postopek nakupa

 

Nakupovanje poteka tako, da kupec želene izdelke dodaja v nakupovalno košarico. Izdelke ter njihovo količino v košarici je možno v kateremkoli trenutku pred dokončno potrditvijo naročila poljubno spreminjati.

Za oddajo naročila je potrebna registracija kupca, nato pa se nakup dokonča v treh korakih:

1. izbira načina dostave
2. izbira načina plačila
3. pregled in dokončna potrditev naročila

 

Pred dokončno oddajo naročila je kupcu na potrditveni strani omogočen vpogled v vse podrobnosti naročila, vključno s ceno in količino. Vse elemente naročila je na tej stopnji možno popraviti s klikom na gumb "Ne, želim popraviti naročilo". Šele s potrditvijo na tej strani s klikom na gumb "Da, dokončno potrjujem naročilo" je naročilo dejansko posredovano.

 

* Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Preklic naročila je možen vsak dan do 13:00, ko se naročila pregleda in odpremi (preklic je možen na info@kuhko.si). Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

** Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ponudnik naročilo pregleda in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

*** Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

 

VRAČILO BLAGA

 

GARANCIJA

 

Profas d.o.o. jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na strani z opisom artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

 

V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.

 

 

STVARNA NAPAKA

 

Napaka je stvarna predvsem kadar:

*             artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo

*             se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Primernost artikla se preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec mora prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec hkrati omogoči pregled artikla. Stvarno napaka se uveljavlja v primerih, ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

PRAVICA DO ODSTOPA NAKUPA

 

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (elektronsko, po telefonu ali preko običajne pošte, pri čemer se kot rok za pravočasno oddano sporočilo šteje datum oddaje na pošti). Rok vračila se začne šteti od datuma prevzema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

 

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejema vrnjenega blaga. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Ponudniku ni treba sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo njegovim splošnim pogojem poslovanja. Blago je po dogovoru mogoče tudi osebno prinesti na poslovno enoto podjetja.

 

Obrazec za vračilo artiklov je na voljo »v«.

 

DOSTAVA

 

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku oz. maksimalno treh dneh, če je bilo naročilo oddano do 13:00.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Kupljeno blago dostavimo do kamionsko dostopnega dvorišča. Vnosa blaga v stanovanje ne zagotavljamo. V primeru, da ob dostavi kupec na dogovorjenem naslovu ni navzoč, izdelek lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s kupcem, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem. Oseba, ki prevzame dostavljeni izdelek, prevzem izdelka ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika.
Ob dostavi izdelka na navedeni naslov se kupcu preda pripadajoča dokumentacija in sicer račun, garancijski list, seznam pooblaščenih servisov in navodila za uporabo v slovenskem jeziku.

Stroški dostave so odvisni od višine zneska vašega naročila in veljajo le za nakupe preko spletne trgovine:

pri vrednosti naročila nad 40,00 € je dostava brezplačna (velja za Slovenijo),

pri vrednosti naročila do 40,00 € znaša strošek dostave 3,00 € (po Sloveniji). Strošek dostave se v tem primeru prišteje strošku naročila, kar je navedeno tudi v košarici in na računu.

 

Opozarjamo na strošek nakazilne provizije, ki jo zaračuna Pošta Slovenije. Obračunavanje:

 

- vrednost blaga do 98 EUR – nakazilna provizija 98 centov

- večja vrednost blaga do 500 EUR – nakazilna provizija 1% vrednosti blaga

varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

 

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obcestni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj in komentarjev.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

PRITOŽBE IN SPORI

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kuhko.si.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

 

KODEKS RAVNANJA PO ZEPT

 

Podjetje Profas d.o.o. posluje v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. Več informacij o ZEPT je na voljo na spletnih straneh Uradnega lista Republike Slovenije.

 


Želimo vam veliko užitkov pri kuhi.

 

 

Kolektiv Profas d.o.o.